Sidor

måndag 18 november 2013

Annorlunda

Idag visar jag en för mej annorlunda vikning.
Samma kort blev även ett annorlunda julkort.
INTE en röd färg nånstans
Jag har använt stämplarna Jesus Josef och Maria och  Jul plakat
*
Today I show a different fold for me.
The same card was even a different Christmas cards.
NOT a red color anywhere
I have used stamps Jesus Josef och Maria och  Jul plakat







Blev ju lite fundersam på vart man skulle skriva sin hälsning.
Så jag satte även pappret jag använt på framsidan på baksidan.
Valde att stämpla med Snöregn och Cirkel med gran.
Har använt ett papper som jag tycker man kan skriva på.
*
Was little pensive on where to write their greeting.
So I also put the paper I used on the front to the back.
Chose the stamp Snöregn och Cirkel med gran.
Have used a paper that I think you can write on.








Utav de stämplar jag har använt idag kommer alla utom
 Cirkel med gran från den nya kollektionen och
hittar ni de allra senaste stämplarna
*
Out of the stamps I used today, all except
 Cirkel med gran  are from the new collection and
You can find the latest stamps



3 kommentarer:

Susy sa...

Mycket snyggt kort med underbart motiv!

KRAM SUSY

Päivi sa...

Otroligt vackert kort!

Rosa A/Scraprosa sa...

Men åååå så fint! Äntligen ett julkort som faktiskt handlar om julen... :-) Underbart!
KRAM Rosa