Sidor

tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR

Jag önskar er alla ett riktigt 
GOTT NYTT ÅR
*
I wish you all a very
HAPPY NEW YEAR

Här kommer mitt sista kort för iår.
Jag har använt den mysiga stämpeln Lugn och ro
Kanske sitter han där och vilar lite inför Nyårskvällen ?
*
Here is my last card for this year.
I have used the cozy stamp Peace and Quiet
Maybe he sits there and rest a little before New Year's evening?




Jag har använt samma papper som på framsidan men här har jag en annan
stämpeln Champagne Girl. Kanske är det henne han ska träffa  ;-)
*
I have used the same paper as the front but here I have another
stamp Champagne Girl . Maybe it's her he'll mee  t;-)




Jag har lagt glitter på bubblorna i glaset och
 runtomkring är det UTEE.
Tänkte att det kunde se ut som konfetti
*
I added glitter to the bubbles in the glass and
  around it are UTEE.
I thought it could look like confetti



Vi ses nästa år
*
See you next year


4 kommentarer:

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Tufft och snyggt kort. Bilden på framsidan var snygg och tjejen i glaset passade ju bra till. Häftigt. Kram

SusanLotus sa...

Insidan är ju bara sååå läcker!
Gott Nytt År!

Margareta sa...

Så coolt i ordets bästa bemärkelse!!
Gott Nytt År!

Cattiegirl sa...

Hihiih...Förstår att den där gubben kan sitta å ta det lugnt med en sån läcker böna på insidan! ;-)
Kul upplägg!
Gott Nytt!
Kramar
//Cattie