Sidor

måndag 16 december 2013

Servetter

Man kan köpa pappersservetter som inte har nåt "fodral" runt sej.
Det har jag löst genom att göra ett eget "fodral"
Jag har köpt vanliga servetter och ett paket med mindre servetter
Jag har använt stämpeln Tomtefar och stämpeln Cirkel med gran
*
You can buy papernapkins ho not having any "case" around .
I've solved it by making  my own "cover"
I bought the usual napkins and a package of smaller napkins
I have used the stamp Tomtefar and the stamp Cirkel med gran
 





Baksidan ser ut såhär med lite "snö" på kanterna
*
The back looks like this with a little "snow" on the edges




Har inte tagit bort plasten från servetterna än för jag har inte
bestämt mej om jag ska ge bort den eller behålla den själv
*
Have not removed the plastic from the napkins yet because I have not
made up my mind whether I should give it away or keep it for myself





1 kommentar:

Stephi sa...

vad fint d blev, du är en fena på dina julalster