Sidor

fredag 24 januari 2014

10x10 kort


Visar idag ett litet kort i formatet 10x10 cm. Att göra hel vita kort tycker jag blir så vackert men eftersom jag vill ha med mina fjärilar fick det bli en till färg på detta kort. För att stämpla dem i vitt kändes lite svårt ;) Därför blev mina färgval till detta kort vitt och ljusblått. 

Showing today a small card that is 10x10 cm. Making all-white cards I think is so beautiful but since I want my butterflies on this card I hade to use one more color. Using white on them felt a bit difficult ;) So my color choice for this card was white and light blue.


Till detta kort har jag använt mig av de minsta fjärilarna i setet Fjärilar.

For this card I have used the smallest butterflies in the set Butterflies.

Ha en bra dag!
Have a nice day!
Päivi

1 kommentar:

Susy sa...

Ljuvligt vackert kort, Päivi!

KRAM SUSY