Sidor

lördag 30 augusti 2014

Tack för mig!


Oj vad jag har funderat på detta beslut, fram och tillbaka flera gånger om och om. Absolut inget lätt beslut jag nu har tagit... Men nu har jag gjort det och detta blir mitt sista inlägg här i PhunnyFace bloggen.  

Det är en stor ära att ha fått ingå i detta fantastiska design team och fått pyssla med dessa otroligt fina stämplar. För vi ska inte glömma att det är svensk design som bäst :) I alla fall när det gäller design av stämplar. Anita är absolut i världsklass och i mitt tycke är PF stämplarna det absolut bästa i världen både utseende och kvalité mässigt och jag lär nog aldrig sluta använda dem :)



Vem som fått detta kort jag visar här i bloggen kan ni säkert gissa :) Till detta kort har jag använt mig av stämpeln B-girl. Skulle jag vara 30-35 år yngre skulla jag nog se ut så här ;) Nåja i alla fall skulle jag säkert önska jag skulle se ut som hon. :)

Med detta kort vill jag tacka Anita och Fredrik för att ha fått ingå i PhunnyFace teamet i över 2 1/2 år!!! Tusen tack!!! Tusen tack för alla de fantastiska stämplar jag fått skapa med!!!

Sedan vill jag tacka alla som kikat in här i bloggen. Alla som gillat mina kort i Facebook och alla kommentarer ni gett både här och i Facebook. Tusen tack till er alla där ute!!! :)

Ha det bäst!!!
Päivi

4 kommentarer:

Susy sa...

Ett underbart snyggt kort vännen och du är verkligen makalöst duktig!
Jag kommer sakna dig här min fina DT kollega, men kommer självklart följa dig vidare!

MÅNGA KRAMAR SUSY

Stephi sa...

Vilket fint avslutningskort!
Lycka till du duktiga kvinna:-)

Marita Johansson sa...

Wow vilket superfint kort.
Kommer oxå att sakna dej och din fantastiska färgläggning.

Kraaaamisar

Anonym sa...

Fint kort!